Odgovori na česta pitanja koja putnici imaju!

1. Koliko cigareta smijem nositi sa sobom?

Po osobi je dozvoljeno nositi 1 šteku cigareta.

2. Da li je potrebno printati kartu?

Nije. Kartu je dovoljno pokazati na mobitelu.

3. Koliko ranije treba doći na aerodrom?

Potrebno je doći 2 i 30 minuta prije leta.

4. Pogrešno sam upisala ime na karti, šta da radim?

Na karti se toleriše greška u dva slova i nije potrebno ništa mijenjati, ukoliko je greška veća plaća se određena naknada.

5. Pasoš mi ističe za manje od tri mjeseca, a putujem turistički u EU. Da li mogu putovati?

Pasoš mora da važi najmanje 3 mjeseca nakon izlaska iz šengenske zajednice. Ako putnik želi da ide turistički, ulaz u zemlje Šengena nije moguć.

6. Koje dimenzije prtljaga su besplatne uz kartu?

Uz kartu besplatan je samo ručni prtljag dimenzija 40x30x20 (školski ruksak). Sve ostalo dodatno se plaća ili uz kartu ili na dan leta.

7. Nemam uplaćen kofer uz kartu. Da li mogu platiti na aerodromu prije leta?

Možete. Na aerodromu prije leta možete uplatiti bilo koju vrstu prtljaga uz određene naknade koje su veće nego putem interneta.

8. Kada moram da uradim prijavu na let (check in)?

Prijavu na let možete uraditi 48 h do 3 h prije leta ukoliko putujete kompanijom Wizz Air, odnosno 24 h do 2 h prije leta ukoliko putujete kompanijom Ryanair.

9. Šta ako se ne prijavim na let, da li mogu to uraditi na aerodromu?

Ukoliko uz kartu niste uzeli uslugu aerodromski check in (10 eura po putniku i smjeru), a ne čekirate se do 3 h prije leta, na aerodromu plaćate uslugu aerodromskog check ina koji košta 40 eura za Wizz Air, a 55 eura za Ryanair (plus 10 KM aerodromski servis).

10. Da li kompanija Wizz Air ima broj telefona u BiH i da li imaju svoje predstanike u BiH?

Wizz Air možete kontaktirati na brojeve Call Centra koji će Vam biti dostupni klikom na sljedeći link https://wizzair.com/bs-latn-ba/informacije-i-usluge/kontakt-informacije/kontaktirajte-nas

Kompanija nema svoje predstavnike u BiH.

11. Moj let je pomjeren, odgođen ili otkazan. Šta da radim?

  • Ako je Wizz Air promijenio ili otkazao vaš let, možete:
  • – Provjeriti dostupne opcije u e-poruci o odgodi/otkazivanju koju vam je Wizz prethodno poslao. Imajte na umu da će se e-poruka poslati na adresu e-pošte koja se koristila za izradu rezervacije.
  • – Prijavite se na svoj WIZZ Račun koji ste koristili za izradu rezervacije i pogledajte dostupne opcije klikom na odgovarajuću rezervaciju.
  • Na stranici Odgode i otkazivanja pogledajte općenito dostupne opcije.

12. Kako da provjerim status leta (da li kasni, kada polijeće/slijeće ili je otkazan?

Svi korisnici interneta mogu provjeriti status leta klikom na sljedeći link https://wizzair.com/bs-latn-ba/informacije-i-usluge/status-leta/trenutni-status-leta#/

13. Šta ako se moj let preusmjeri (sleti) na drugi aerodrom ?

Ukoliko se iz bilo kojeg razloga let preusmjeri na drugi aerodrom, aviokompanije organizuju prijevoz putnika autobusima do aerodroma Tuzla.

14. Imam uplaćen kofer, ali će biti teži od dozvoljenog. Koliko se dodatno plaća na aerodromu?

Tolerancija u težini kofera je 0,9 kg. Za svaki kilogram plaća se dodatno 13 eura za Wizz Air, a 11 eura za Ryanair.

15. Sa koliko godina putnici mogu samostalno putovati?

Putnici sa napunjenih 14 godina na dan leta mogu putovati samostalno kompanijom Wizz Air, a sa napunjenih 16 godina kompanijom Ryanair.

16. Karta za ukrcavanje za let Ryanaira nije važeća. Zbog čega?

Kompanija Ryanair je zbog dodatne provjere dokumenata svim državljanima zemalja koje nisu u EU i dio Šengena napravila karte za ukrcaj koje nisu važeće, odnosno nakon čekiranja (prijave na let) na kartama piše da se putnici na dan leta jave na šalter check ina kako bi dobili besplatno reprintane karte.

17. Imam rezervaciju kompanjom Wizz Air. Da li mogu promijeniti datum leta?

Da. Datum se može promijeniti do 3 h prije leta. Više informacija klikom na link

18. Na koji način mogu kupiti avionske karte?

Najlakši i najjeftiniji način za kupovinu karti za let je na zvaničnim web stranicama www.wizzair.com i www.ryanair.com. Kartu također možete kupiti i na šalteru naplata aerodroma Tuzla, a više informacija možete dobiti pozivom na broj 035 277 677.

19. Koliko novca možete unijeti /iznijeti iz BiH bez prijave ?

Svi putnici koji iznose ili unose gotovinu ili vrijednosne papire u iznosu većem od 10 000 eura dužni su da prijave carini na svakom GP u BIH.

20. Imam samo ručni prtljag. Šta smijem nositi u avon, a šta ne?

Puno je stvari koje ne možete unijeti u avion sa sobom. Na sljedećem linku možete potražiti najčešće stvari za koje putnici pitaju da li mogu nositi ili ne

https://putujte.ba/sta-smijete-nositi-u-rucnom-prtljagu-u-avion-a-sta-ne-2/

Napomena: Ukoliko niste pronašli odgovor na svoje pitanje, pošaljite upit na fb stranici https://www.facebook.com/PutujteSaAerodroma i potrudit ćemo se da Vam u što kraćem roku odgovorimo i da odgovor postavimo i u ovom članku.

- Advertisement -

Napomena: Obavezno je prilikom prenošenja/preuzimanja sadržaja s web portala Putujte.ba u zaglavlju naznačiti izvor (Putujte.ba - sa URL odgovarajućeg sadržaja).

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

Slični članci

Zadnje vijesti

Naši partneri

0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x