Po osobi je dozvoljeno nositi 1 šteku cigareta.
Nije. Kartu je dovoljno pokazati na mobitelu.
Potrebno je doći 2 i 30 minuta prije leta.
Na karti se toleriše greška u dva slova i nije potrebno ništa mijenjati, ukoliko je greška veća plaća se određena naknada.
Pasoš mora da važi najmanje 3 mjeseca nakon izlaska iz šengenske zajednice. Ako putnik želi da ide turistički, ulaz u zemlje Šengena nije moguć.
Uz kartu besplatan je samo ručni prtljag dimenzija 40x30x20 (školski ruksak). Sve ostalo dodatno se plaća ili uz kartu ili na dan leta.
Možete. Na aerodromu prije leta možete uplatiti bilo koju vrstu prtljaga uz određene naknade koje su veće nego putem interneta.
Prijavu na let možete uraditi 24 h do 3 h prije leta ukoliko putujete kompanijom Wizz Air i kompanijom Ryanair.
Ukoliko uz kartu niste uzeli uslugu aerodromski check in (10 eura po putniku i smjeru), a ne čekirate se do 3 h prije leta, na aerodromu plaćate uslugu aerodromskog check ina koji košta 40 eura za Wizz Air, a 55 eura za Ryanair (plus 10 KM aerodromski servis).
Wizz Air možete kontaktirati na brojeve Call Centra koji će Vam biti dostupni klikom na sljedeći link ovdje. Kompanija nema svoje predstavnike u BiH.
Ako je Wizz Air promijenio ili otkazao vaš let, možete:
– Provjeriti dostupne opcije u e-poruci o odgodi/otkazivanju koju vam je Wizz prethodno poslao.
– Prijavite se na svoj WIZZ Račun i pogledajte dostupne opcije.
– Na stranici Odgode i otkazivanja pogledajte općenito dostupne opcije.
Status leta možete provjeriti klikom na link ovdje.
Ukoliko se iz bilo kojeg razloga let preusmjeri na drugi aerodrom, aviokompanije organizuju prijevoz putnika autobusima do aerodroma Tuzla.
Tolerancija u težini kofera je 0,9 kg. Za svaki kilogram plaća se dodatno 13 eura za Wizz Air, a 11 eura za Ryanair.
Putnici sa napunjenih 14 godina na dan leta mogu putovati samostalno kompanijom Wizz Air, a sa napunjenih 16 godina kompanijom Ryanair.
Ryanair svim državljanima zemalja koje nisu u EU i dio Šengena nakon čekiranja izdaje karte koje nisu važeće. Putnici se moraju javiti na šalter check ina kako bi dobili besplatno reprintane karte.
Da. Datum se može promijeniti do 3 h prije leta.
Najlakši i najjeftiniji način za kupovinu karti je na zvaničnim web stranicama wizzair.com i ryanair.com. Kartu također možete kupiti i na šalteru aerodroma Tuzla (035 277 677).
Svi putnici koji iznose ili unose gotovinu ili vrijednosne papire u iznosu većem od 10 000 eura dužni su da prijave carini na svakom GP u BiH.
Puno je stvari koje ne možete unijeti u avion. Na ovom linku možete vidjeti listu najčešćih predmeta.
Ako ste se prijavili na let putem interneta, trebate samo odštampati i pokazati kartu za ukrcaj. Ako prijava na let putem interneta nije dostupna na odlaznom aerodromu, trebate otići na šalter za prijavu na aerodromu i pokazati samo putni dokument (pasoš ili ličnu kartu).
Na aerodromu morate pokazati isti putni dokument putem kojega ste se prijavili na let putem interneta. Ukoliko ste na prijavi na let unijeli broj lične karte, ne možete putovati s pasošem i obratno.
Ako putujete unutar Šengenskog prostora, ne trebate popunjavati podatke iz svojih putnih dokumenata. Jednostavno dovršite proceduru prijave na let putem interneta. Putovat ćete s ličnom kartom ili pasošem, ali navođenje podataka iz putnih dokumenata nije obavezno.
Prijava na let putem interneta dostupna je od 30 dana do 3 sata prije zakazanog vremena polaska leta ako ste kupili sjedište tokom postupka rezervacije. Ako niste kupili sjedište uz izvršenu rezervaciju, prijava na let će vam postati dostupna tek 24 sati prije polaska svakog zasebnog leta. Također, možete preuzeti Wizz Air aplikaciju za mobilne uređaje i putem nje se prijaviti na let. Prijava na let putem interneta nije moguća za neke lokacije. U tim posebnim slučajevima, možete se besplatno prijaviti na aerodromu. Ako i dalje imate problema s prijavom na let, kontaktirajte Wizz Air pozivni centar!
Posjetite web lokaciju wizzair.com da biste odštampali svoju kartu za ukrcaj. Ponesite je na aerodrom!
Ako nemate dodijeljena sjedišta na povratnom letu, prijava na let će biti otvorena do 24 dana prije polaska leta.
Kada se prijavljujete na let putem interneta, vodite računa da unesete ispravne podatke iz svog putnog dokumenta. Ukoliko ste napravili grešku, zbog ispravke pozovite Wizz Air pozivni centar.
Prijavu na let na aerodromu možete kupiti tokom ili nakon rezervacije tako što ćete uslugu Prijava na let na aerodromu dodati na stranici Plan puta ili putem Wizz Air pozivnog centra. Prijava na let na aerodromu podliježe plaćanju naknade po putniku i po letu. Za prijavu na let na aerodromu naplaćuje se viša naknada. Ako prijava na let putem interneta još nije dostupna s vašeg odlaznog aerodroma, prijava na let na aerodromu će biti besplatna dok usluga ne postane dostupna.
Da. Muzički instrument trebate prijaviti s istim detaljima iz putnog dokumenta koje ste koristili da prijavite sebe.
Ako putujete s dojenčetom, ono se također treba prijaviti s odštampanom kartom za ukrcaj. Ako nemate kartu za ukrcaj za dojenče, kontaktirajte Wizz Air pozivni centar.
Možete se prijaviti putem interneta kao i obično. Ako putujete s prtljagom koji trebate predati, otiđite na pult za predaju prtljaga najmanje 40 minuta prije polijetanja. Vodite računa da imate odštampanu kartu za ukrcaj, u suprotnom ćete morati platiti taksu za prijavu na let na aerodromu. Na nekim aerodromima šalteri za prijavu na let funkcioniraju i kao šalteri za predaju prtljaga.
Ako vam je potrebna posebna pomoć, morate obavijestiti Wizz Air najmanje 48 sati prije planiranog vremena polaska i uslugu zatražiti lično na aerodromu prije zatvaranja prijave. Ako se zahtjev za pomoć na aerodromu podnese nakon zatvaranja prijave, pružanje usluge ne može biti garantirano. Zahtjev možete podnijeti putem interneta, za vrijeme procesa rezervacije ili pozivanjem pozivnog centra za posebnu pomoć. Preporučujemo da nas pozovete istog dana kada izvršite rezervaciju.
Ne, ne možete koristiti vlastita invalidska kolica na putu do aviona. Obezbijedit ćemo Vam kolica da ih koristite na putu do aviona, tokom leta i prilikom iskrcavanja iz aviona. Vaša invalidska kolica će se besplatno nositi u spremištu aviona.
Ne, ne možete ponijeti svoj spremnik sa kisikom u avion. Možemo osigurati dodatni kisik u avionu putnicima koji ga trebaju iz medicinskih razloga. Napominjemo da predočite potvrdu da ste sposobni za let kojim se potvrđuje sljedeće: medicinski je neophodno da putnik koristi ovaj uređaj, ali je pacijent sposoban za let; putniku nije potreban kontinuirani dotok kisika duže od 250 minuta pri stopi protoka od 2 l/min; iz sigurnosnih razloga, kisik ne može biti obezbijeđen za vrijeme polijetanja i slijetanja, i putnik se slaže s tim; kisik koji obezbjeđuje Wizz Air pogodan je za putnike. Imajte na umu da se za ovu uslugu naplaćuje dodatna naknada od 55 €. Ponesite ovu dokumentaciju sa sobom i predočite je na šalteru za prijavu na let. Ako ne pružite potrebnu dokumentaciju ili ne uravnotežite plaćanje, neće vam biti dozvoljeno putovati.
Da, dozvoljeno Vam je da ponesete i koristite vlastiti inhalator u avionu.
Ako patite od koronarne bolesti, bolesti srca, prsa ili mozga ili ste se podvrgnuli operaciji povezanoj s ovim bolestima, morate predočiti potvrdu da ste sposobni za let kojom se navodi da nema posebnog razloga da ne letite. Potvrda mora biti izdata unutar 6 dana od datuma Vašeg leta.
Ako ste zabrinuti da bi vas vaša bolest mogla spriječiti da putujete, savjetujemo vam da se prije putovanja posavjetujete s ljekarom. Ako imate posebne zahtjeve vezane za Vašu bolest dok ste u avionu, obavijestite nas o tome tako što ćete nam predočiti potvrdu da ste sposobni za let kojom se navodi da Vas bolest ne sprečava da putujete. Potvrda mora biti izdata unutar 6 dana od datuma Vašeg leta. Ukoliko patite od zarazne bolesti, neće vam biti dozvoljeno da letite.
Da, možete ponijeti inzulin u avion, ali imajte na umu da vam ne možemo obezbijediti termo vrećicu. Vlastitu vrećicu možete ponijeti besplatno. Morate ponijeti ljekarsku potvrdu kojom potvrđujete da Vam je lijek potreban za vrijeme putovanja. Ako je potrebno, pokažite taj dokument na sigurnosnoj provjeri na aerodromu.
Da, psa vodiča možete povesti besplatno. Obavijestite nas prilikom postupka rezervacije ukoliko ćete putovati s psom za pomoć, a obavijestite i pozivni centar za posebnu pomoć ili pošaljite e-poruku na našu adresu e-pošte za posebnu pomoć. Potrebno je da nam pošaljete dokumente najkasnije 48 sati prije planiranog vremena polaska: potvrdu da je Vaš pas certificirani pas za pomoć i svu dokumentaciju navedenu u propisima država u koje putujete ili iz kojih putujete.
Ako niste u mogućnosti da podnesete reklamaciju putem obrasca dostupnog na web lokaciji, tekst žalbe nam možete poslati na specialassistance@wizzair.com pomoću opcije Voice to Text (Govor u tekst). Ako ne koristite opciju pretvaranja govora u tekst, naš agent iz pozivnog centra Vam može pomoći i možete razgovarati o tome kako želite dobiti odgovor.
Sve dok možete sjediti, onda možete letiti. Ako slomljenu nogu u gipsu ne možete saviti u koljenu, onda će biti potrebno da kupite dodatno sjedište.
